Winkelmand

0

Je winkeltas is leeg

Ga naar de winkel

Je hebt vragen en wij hebben (hoogstwaarschijnlijk) antwoorden. Als er iets is dat we nog niet hebben behandeld, horen we dat graag van u.

E-mail ons op info@evanred.com en we nemen binnen 48 uur contact met u op.

Bestellen en betalen


Wij verkopen uitsluitend vanuit onze online winkel en hebben geen fysieke winkel.

Wij begrijpen dat dit het kiezen wat lastiger kan maken. We hanteren echter wel een retourbeleid van 30 dagen na levering, waarbij we een terugbetaling of winkelkrediet (exclusief verzendkosten) aanbieden als u besluit dat u niet 100% tevreden bent met uw aankoop.

  1. Plaats een artikel in de 'winkelwagen'
  2. Vul uw persoonlijke gegevens in
  3. Kies tussen de betalingsmogelijkheden
  4. Plaats uw bestelling door op de knop 'Betalen en bestellen' te klikken

Om producten te bestellen heeft u geen account nodig.

Wij ontvangen veel bestellingen op één dag. De kans bestaat dat het door u gekozen product tijdens uw aankoopproces niet meer op voorraad is.

Als het artikel dat u zoekt nu uitverkocht is, kunt u zich doorgaans aanmelden op de productpagina om op de hoogte te worden gehouden, maar aarzel niet om ons een e-mail te sturen op info@evanred.com en we zullen proberen u een idee te geven van wanneer het zal weer beschikbaar zijn.

Als u in de EU op onze site surft, ziet u de prijzen inclusief BTW. Binnen Europa zijn wij verplicht 20%/21% belasting in rekening te brengen op producten en verzending, voor bestellingen die naar Duitsland worden verzonden wordt 19% belasting in rekening gebracht. Dit wordt getoond wanneer u uw bestelling doorloopt tijdens het afrekenen en wordt overeenkomstig uitgesplitst.

Als uw afleveradres Australië is, is 10% BTW inbegrepen in de totaalprijs en hoeft u bij levering geen importkosten te betalen. Als u zich in de EU bevindt en een VPN gebruikt die is ingesteld op een locatie buiten de EU, ziet u mogelijk niet de prijs inclusief btw. Dit wordt bij het afrekenen gecorrigeerd.

Als u buiten de EU op onze site surft, ziet u de prijzen zonder BTW.

We werken er altijd aan om uw ervaring op onze website duidelijker en eenvoudiger te maken, dus als u feedback heeft, kunt u ons een e-mail sturen.

Verzending en retourneren


Goed nieuws! Evan Red heeft wereldwijd gratis verzending!

Kosten voor retourneren zijn voor de klant en kunnen per land verschillen. Wij raden u aan om de website te raadplegen van een bedrijf dat deze diensten aanbiedt.

  • Voor Nederland en België wordt uw bestelling verzonden via PostNL.
  • Voor de rest van Europa (excl. Noorwegen en Zwitserland) wordt uw bestelling verzonden via PostNL.
  • Voor de rest van de wereld wordt uw bestelling verzonden met DPD/UPS of PostNL.

Het factuuradres moet gekoppeld zijn aan de creditcard of betalingsprovider die u gaat gebruiken wanneer u de bestelling plaatst. Wij adviseren verzending naar het factuuradres, maar het is ook mogelijk om naar een alternatief adres te verzenden.

Zodra wij uw bestelling op onze site ontvangen, wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar ons verzendteam, waar de adresgegevens vervolgens automatisch worden doorgegeven aan de bezorger. Ondertussen worden uw producten zorgvuldig verpakt en in dozen gedaan, klaar voor verzending. Bent u in Nederland, dan wordt uw bestelling de volgende dag geleverd. Binnen Europa, de VS en Canada wordt uw bestelling normaal gesproken binnen 3 dagen geleverd nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Buiten deze regio's kunt u rekenen op een levertijd van ongeveer 6 dagen. U ontvangt een e-mail met uw trackingcode zodra uw pakket is verzonden. Met deze trackingcode kunt u uw pakket volgen.

Je kunt je pakket volgen met de trackingcode die je hebt ontvangen in de bevestigingsmail die we je hebben gestuurd nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Het kan zijn dat het langer duurt voordat u uw artikelen ontvangt. Wanneer het langer dan een week duurt, raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice via info@evanred.com.

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw online aankoop, kunt u uw artikelen binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket retourneren (op eigen kosten). De artikelen dienen in originele staat geretourneerd te worden en de labels moeten er nog aan zitten.

Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen, indien u een andere kleur of product wenst kunt u uw bestelde product retourneren. Vervolgens maken wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst over. In de tussentijd kunt u het gewenste artikel bestellen in onze webshop.

Als u een artikel wilt retourneren, vult u dan het retourformulier in, drukt u het af en voegt u het toe aan de doos waarin de goederen zijn verzonden. Als u hierbij hulp nodig heeft, kunt u gratis contact opnemen met info@evanred.com. Kennisgeving! Vermeld altijd je ordernummer als je iets retourneert.

Alle artikelen worden bij ontvangst gecontroleerd. De artikelen dienen onbeschadigd geretourneerd te worden en de labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn. Wanneer artikelen beschadigd zijn of zich in een andere onaanvaardbare staat bevinden, worden deze naar onze klantenservice gestuurd. In overleg is het mogelijk om u tegen betaling te laten verzenden.

Binnen 5 dagen na ontvangst ontvangt u uw terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die u bij de oorspronkelijke aanschaf heeft gebruikt. Wij zijn niet aansprakelijk voor artikelen die ten onrechte zijn geretourneerd. Vraag altijd om een ​​track en trace code wanneer u uw artikel(en) retour wilt sturen. Zonder deze code kunnen wij u niet helpen bij verlies door de rederij.

Product & Onderhoud


Evan Red gebruikt premium leer in al onze producten. Omdat dit een natuurlijk materiaal is, zal het na verloop van tijd zachter worden en verouderen. Door de invloeden van zon, olie en water ontstaat er een unieke glans op leer, wat elk van onze producten uniek maakt.

Als het uiterlijk van het leer op uw product niet precies is wat u ervan verwachtte, lees dan verder.

We doen ons best om het leer zo goed mogelijk weer te geven met onze foto's, maar ons premium leer is een natuurlijk materiaal en heeft als zodanig altijd variatie in kleur, tint en nerf in elke afzonderlijke huid, waardoor elk van onze producten uniek is.

We kunnen voor specifieke bestellingen geen producten individueel selecteren op basis van het uiterlijk van het leer op onze foto's.

Bij Evan Red willen we dat onze zakken voor 13 inch laptops/MacBooks, iPads en iPhones goed en nauwsluitend passen. Al onze producten zijn zo ontworpen dat ze perfect passen bij uw (13") laptop, telefoon en i/note Pad, zodat uw apparaten in de tas blijven en optimale bescherming bieden. Als u niet zeker weet of een telefoon, tablet of laptop in de tas past een product, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen om dit te controleren, zodat u het gedoe van het retourneren van uw artikel kunt voorkomen.

Hoewel de producten van Evan Red zijn gemaakt van leer van topkwaliteit, zijn onze tassen vrij licht ontworpen voor leren tassen en wegen ze niet meer dan ongeveer 1,7 kg.

Wij bieden een reparatieservice aan als er iets kapot gaat buiten de garantieperiode van 6 maanden (afhankelijk van het product en het probleem). Als u denkt dat de reparatie onze specialisten nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@evanred.com met foto's van het probleem en wij sturen u een offerte voor de geschatte reparatiekosten en verzendkosten.

Houd er rekening mee dat zodra wij het product terug ontvangen, het ongeveer 4-6 weken duurt voor de reparatie. (Als het product ouder is dan 6 maanden, moeten we mogelijk een andere kleur leer/draad/materialen gebruiken die mogelijk niet 100% overeenkomt met uw originele product.) We weten dat het behoorlijk moeilijk kan zijn om een ​​tijdje zonder uw geliefde Evan Red te leven. paar weken, soms is het enige dat nodig is slechts een kleine, eenvoudige reparatie van het stiksel, die snel en eenvoudig kan worden uitgevoerd door een plaatselijke leerreparatiewerkplaats.

Als u niet helemaal zeker weet wat u moet doen, stuur ons dan een foto en wij kunnen u laten weten hoe hij ter plaatse gerepareerd kan worden of dat hij mee moet op recreatiereis naar Nederland.

Verpakking, garantie en ontwerp


De producten van Evan Red worden ontworpen in Nederland, waar we een getalenteerd team van ontwerpers hebben.

We streven ernaar om samen te werken met de meest getalenteerde mensen die we over de hele wereld kunnen vinden, waar ze ook vandaan komen. Momenteel bieden makers in China de beste balans tussen kwaliteitsvol vakmanschap en waarde die we hebben kunnen vinden, dus dit is waar onze producten tot leven komen.

We erkennen dat er problemen kunnen zijn bij de productie in deze regio's, dus al onze grote leveranciers moeten zich houden aan een Gedragscode voor leveranciers. We werken ook nauw samen met elke leverancier om ervoor te zorgen dat het personeel goed wordt behandeld en dat de milieu- en sociale verantwoordelijkheden serieus worden genomen.

Wij hebben op maat gemaakte luxe stofzakken en kartonnen dozen die de zakken zoveel mogelijk beschermen.

Wij streven ernaar producten te maken waar u lang plezier van heeft. We vinden het geweldig als je je product elke dag gebruikt en we willen dat het iets is waar je niet zonder kunt. Maar we moedigen u ook aan om zorg te dragen voor uw Evan Red-artikelen en ze te koesteren. Items die dagelijks intensief worden gebruikt, verslijten ook, dus het kan zijn dat ze zo nu en dan een kleine reparatie of schoonmaakbeurt nodig hebben.

Mocht er onverhoopt toch iets kapot gaan binnen zes maanden, neem dan direct contact met ons op via info@evanred.com zodat wij kunnen vaststellen wat er is gebeurd en tot een oplossing kunnen komen.